negintabkh

تولید و عرضه تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای رستوران ها، فست فودها، فودکورت ها، کترینگ، هتل، بیمارستان، مدارس، اداره ها و ...

negintabkh

تولید و عرضه تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای رستوران ها، فست فودها، فودکورت ها، کترینگ، هتل، بیمارستان، مدارس، اداره ها و ...

انواع سینک صنعتی استیل نگین طبخ خاورمیانه

کاربرد سینک  صنعتی استیل

سینک صنعتی همانطور که اسمش می توان تشخیص داد،  به نوعی سینک ظرفشویی گفته میشود که برای کاربرد های صنعتی در آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از تجهیزات ضرروی و بسیار کاربردی و مهم در آشپزخانه های صنعتی سینک صنعتی استیل است که برای شست و شوی ظروف مورد استفاده قرار میگیرد و چون به صورت مکرر استفاده می شود باید از متریال و جنس بسیار با کیفیت و مقاومی ساخته شود که هم طول عمر بالایی داشته باشد و خراب نشود و هم نسبت به رطوبت و آب که مدام با آن سروکار دارد به مرور زمان دچار فرسایش و زنگ ضدگی نشود. در آشپزخانه های صنعتی که عملیات پخت و پز همواره در حال انجام است همواره ظروف زیادی در حال جمع شدن هستند که باعث بهم ریختگی و بی نظمی  در آشپزخانه می شوند و باید به سرعت تمیز و شسته شوند تا نظم و بعداشت در آشپزخانه همواره برقرار باشد و در اینجا است که وجود سینک صنعتی استیل لازم و ضروری است.

سینک خانگی چه تفاوتی با سینک صنعتی دارد؟

وجه اشتراک سینک های استیل خانگی و صنعتی این است که هر دو برای شستن ظروف کثیف مورد استفاده قرار میگیرند، سینک خانگی علاوه بر شستشوی ظروف برای شستن انواع مواد غذایی و گوشتی هم بکار برده میشود ولی در آشپزخانه های صنعتی برای شستن مواد غذایی از نوع دیگری به نام وان استیل شست و شو استفاده می شود.  از تفاوت های اصلی سینک صنعتی و سینک خانگی در ابعاد، متریال ساخت، ضخاوت ورق استیل وتعداد لگن و عمق لگن ها  می باشد و از نظر کاربردی این دو نوع سینک کاملا یکسان هستند.

از آنجایی که آشپزخانه های صنعتی خود دارای تنوع هستند ، تجهیزات متنوعی هم برای آشپزخانه های صنعتی ساخته می شود تا تمانی نیاز ها را برآورده سازند و سینک صنعتی هم از این قاعده مستثنی نیست و سینک های متنوعی طراحی و تولید می شوند و در ویژگی های مختلفی ساخته می شوند. سینک صنعتی در ابعاد، در ضخامت در نوع ورق استیل، در تعداد لگن ها، در جنس، در عمق و ... متفاوت هستند و به همین در قیمت های مختلفی هم در بازار وجود دارند.

  

رویه مهمترین ویژگی سینک صنعتی

رویه سینک صنعتی در دو نوع رویه جوشی و رویه پرسی طراحی و ساخته می شود . در هنگام ساخته رویه جوشی محدودیتی وجود ندارد و می توان در ابعاد و تعداد لگن ها و عمق سینک صنعتی هر تغییر دلخواهی را اعمال نمو و به علاوه این ویژگی ها می توان سینک را به صورت کابینت دار یا بدون کابینت کاملا طبق سفارش مشتری ساخت.  سینک رویه پرسی کمی متفاوت ساخته می شود چرا که در ساخت سینک صنعتی رویه پرسی از دستگاههایی با قالب های آمااده استفاده می شود و در این مدل امکان ساخت سینک صنعتی سفارشی وجود ندارد و این مدل در ابعاد کاملا استاندارد تولید می شود. البته سینک صنعتی پرسی خود در ابعاد و اندازه و تعداد لگنهای متنوعی ساخته می شود و فقط  امکان ساخت سینک صنعتی سفارشی با ابعاد دلخواه امکان پذیر نمی باشد.

خریدسینک صنعتی استیل از نگین طبخ خاورمیانه

هلدینگ نگین طبخ خاورمیانه یکی از پیشروان و بزرگترین تولید کنندگان انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات شستشو، تجهیزات لاندری و مخزن های استیل است و وبسایت نگین طبخ خاورمیانه یکی از معتبرترین فروشگاهها در زمینه فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی رستورانها، هتل ها، فست فود ها، کترینگ ها، فودکورت ها، بیمارستان ها، اداره ها، دانشگاهها و ...  میباشد. این هلدینگ با برترین و بهترین مهندسان و نخبه های سراسر کشور دارای تیمی بزرگ و بسیار حرفه ای است که از صفر تا 100 آشپزخانه های صنعتی را طراحی  وتجهیز می نمایند . کارخانه نگین طبخ خاورمیانه در گرمسار می باشد و با بهترین و پیشرفته ترین ماشین الات ساخت تجهیزات اشپزخانه صنعتی اقدام به تولید تمامی تجهیزات و سینک صنعتی استیل رویه جوشی و رویه پرسی نموده است. خریداران و متقاضیان عزیز می توانند برای مشاهده و بررسی محصولات به وبسایت نگین طبخ خاورمیانه مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش پشتیبانی 24 ساعته با شماره تماس های  02144504790 و 02144504462 و 09129546703 در ا رتباط باشند و یا به دفتر مرکزی نگین طبخ خاورمیانه واقع در آدرس تهران، سعادت آباد، بلوار مدیریت، چهار راه مسجد، پلاک 17 طبقه 4، تجهیزات آشپزخانه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه مراجعه نمایند یا می توانید وارد این صفحه شوید و سینک صنعتی خود را سفارش دهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد