negintabkh

تولید و عرضه تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای رستوران ها، فست فودها، فودکورت ها، کترینگ، هتل، بیمارستان، مدارس، اداره ها و ...

negintabkh

تولید و عرضه تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای رستوران ها، فست فودها، فودکورت ها، کترینگ، هتل، بیمارستان، مدارس، اداره ها و ...

ماشین ظرفشویی تونلی نگین طبخ خاورمیانه

ماشین ظرفشویی صنعتی 

ماشین ظرفشویی رستورانی در انواع و اقسام مختلفی طراحی و تولید می شود ماشین های ظرفشویی صنعتی زیر کانتری، تونلی، هودتایپ، فلایت تایپ  همه از ماشین های ظرفشویی صنعتی می باشند که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فرد خود و با توجه به حجم ظروف کثیف و مورد نیاز برای شست و شوی شما باید خریداری شود. همه ما می دانیم که امروزه در آشپزخانه های خانگی هم ماشین ظرفشویی یکی از دستگاههای ضروری و غیر قابل اجتناب است و برای تمامی آشپزخانه ها مانند ماشین لباسشویی لازم و ضروری است. حال تصور یک آشپزخانه صنعتی که روزانه غذای 100 ها نفر را سرو می کنند و ظروف کثیف زیادی در یک لحظه انبار می شود که باید به سرعت برا ی وعده بعدی شست و شو و خشک و آماده شوند بدون ماشین ظرفشویی یک کابوس می باشد. دهها نفر باید به سرعت مشغول شستن ظروف شوند و همچنین افراد بیشتری باید برای خشک کردن ظروف در حال کار باشند در این میان آسب دیدن ظروف، مصرف آب و مواد شوینده نیز نباید فراموش شود.  ماشین ظرفشویی صنعتی در کمترین زمان با بهترین کیفیت بدون آسیب و خط و خشی ظروف را شستشو می دهد، آنها را ضد عفونی و خشک می کند، مواد شوینده بسیار کمی را مصرف می کند، در مصرف آب و برق و نیروی انسانی هم صرفه جویی بسیاری را به عمل می آورد. برای مکانهایی که سرعت کار در آنها بسیار مهم است  نبود ماشین ظرفشویی غیر ممکن می باشد.  

حال با اهمیت ماشین های ظرفشویی صنعتی پی بردیم و دانستیم که این دستگاه یکی از کاربردی ترین و مهمترین تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها می باشد. این دستگاه مانند مدل های خانگی برای شست وشوی انواع ظروف مورد استفاده قرار میگیرد با این تفاوت که ماشین ظرفشویی صنعتی برای حجم های بسیار بالا، با سرعت بالا و ایمنی کامل طراحی و تولید شده است.  ماشین های معروف به زیر کانتری یا 540 تکه ظاهری و ابعادی مانند مدل های خانگی دارند ولی قادر هستن در هر یک ساعت 540 تکه یا بشقاب ظرف کثیف را شستشو دهند. ماشین های ظرفشویی صنعتی هود تایپ دارای ابعاد بزرگ تری هستند و باید در آشپزخانه خود به فکر یک مکان مخصوص و کافی برای این مدل باشید. هودتایپ ها قادر هستند در هر یک ساعت  1200 تکه یا بشقاب ظرف کثیف را شست و شو دهند دارای عملکردی عالی و بی نظیر می باشند.  مدل های ظرفشویی صنعتی ریلی 2000 تکه برا ی استفاده در رستوران های بزرگ ، هتل ها، بزرگ ، بیمارستان ها و مکان های پر رفت و آمد مناسب هستند کاملا اتوماتیک هستند و در هر یک ساعت 2000 تکه ظرف کثیف را با بهترینکیفیت و با سرعت بالا شستشو می دهند و خشک می نمایند. این مدل هم دارای ابعاد بزرگی می باشند و قبل از خرید باشد جای مشخصی را برای آنها در نظر گرفت. 

گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه یکی از بزرگترین و بهترین تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران و خاورمیانه است که با تکیه بر دانش روز، گروه نخبه و متخصص و در دست داشتن بهترین تکنولوژی و پیشرفته ترین ماشین آلات ساخت تجهیزات صنعتی و همکاری با معتبرترین و بهترین شرکت های اروپایی اقدام به تولید انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات لاندری و ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی، هود تایپ و فلایت تایپ نموده است که در ادامه به معرفی مختصر یکی از مدلهای پر طرفدار و پر فروش نگین طبخ خاورمیانه ماشین ظرفشویی تونلی خواهیم پرداخت.

 

ماشین ظرفشویی صنعتی تونلی

یکی از پیشرفته ترین ماشین های ظرفشویی صنعتی تولید شده توسط گروه صنعتی نگین طبخ خاورمیانه که دارای کارایی و استحکام فوق العاده بالایی می باشد ماشین ظرفشویی تونلی می باشد. این دستگاه دارای طراحی ویژه و مشخصات فنی بسیار عالی می باشد که هم دارای نشان استاندارد ملی ایران است و هم دارای گارانتی عالی و خدمات پس از فروش بسیار عالی می باشد. ماشین ظرفشویی تونلی به صورت اتوماتیک  است که در یک ساعت قادر است 2000 هزار تکه ظرف کثیف را شست و شو دهد. این دستگاه با طراحی ویژه، قدرت و سرعت بسیار عالی برای استفاده در مکانهایی مناسب است که تعداد ظروف کثیف تولید شده در آنها بسیار بالا است و همچنین برایشان صرفه جویی در نیروی انسانی، آب، برق و مواد شونده بسیار مهم می باشد مناسب است. 


کار با این دستگاه بسیار راحت است و با آن می توان تمامی ظرفهایی که قابلیت شسته شدن در ماشین ظرفشویی را دارند را در آن قرار داد.  این دستگاه تمامی مراحل را از شست وشو و آبکشی گرفته تا خشک کردن ظروف به صورت اتوماتیک و با بهترین کیفیت انجام می دهد و از نظر ایمنی ظروف که یکی از دغدغه های مهم رستوران داران است یکی از ایمن ترین ماشین های ظرفشویی صنعتی به حساب می آید. نگین طبخ خاورمیانه بیش از دو دهه است که افتخار همکاری با بهترین شرکت های اروپایی نظیر فاگور، زانوسی و لوتوس را در کارنامه خود دارد و در ادامه این همکاری و داشتن متخصصانی نخبه اقدام به تولید ماشین های ظرفشویی تونلی و هود تایپ نموده است که با دستگاههای بسیار پیشرفته تمامی مراحل ساخت مانند برش و جوش آنها انجام می شود و با تمامی برند های خارجی قابل رقابت می باشد که تمامی این دستگاهها از کشور آلمان وارد شده اند.

ویژگی های ماشین ظرفشویی تونلی نگین طبخ خاورمیانه

  • قابلیت شست و شوی 2000 تکه (در یک ساعت )
  • متریال ساخت بدنه داخلی و خارجی  و تمامی قطعات استنلس استیل 304 و 316
  •  گیربکس و پمپ شست و شوی و آبکشی ایتالیایی 

  •  بدنه داخلی و خارجی  تقویت و صداگیری شده 
  •  ترمومتر، المنت، شیرها، مخزنها، آب پاش ها، فلوتر و غیره از بهترین برندهای اروپایی و ایرانی 
  •  مجهز به یک کلید گردان سه فاز ( کلید حفظ جان )
  • مجهز به درب بازشو از جلو 
  • تمامی قسمت های نگه دارنده تا دمای 650 درجه سانتی گراد مقاوم و غیر قابل اشتغال .
  •  مجهز سیستم کنترل شست و شو 
  •  سیستم قطع کن و وصل کن ( جهت صرفه جویی بیشتر)
  •  دارای کاربری بسیار آسانی برای نگه داری و تمیز کردن 
  • عایق نگه دارنده اتصالات حامل برق
  •  میزهای ورودی و خروجی و ساده و غلطک دار.
  • مجهز به پردازشگر دیجیتال بسیار هوشمند


خرید ماشین ظرفشویی تونلی

 خریداران و متقاضیان برای دیدن تمامی محصولات آشپزخانه صنعتی و انواع ماشین های ظرفشویی صنعتی زیر کانتری ، هود تایپ، تونلی، فلایت تایپ می توانند به وبسایت WWW.NEGIN-TABKH.COM مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت کاتالوگ کامل و ویژگیهای ماشین ظرفشویی تونلی و استعلام قیمت روز  با همکاران ما در بخش پشتیبانی با شماره تماس های  02144504790 و 02144504462 و 09129546703  در ارتباط باشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد