negintabkh

تولید و عرضه تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای رستوران ها، فست فودها، فودکورت ها، کترینگ، هتل، بیمارستان، مدارس، اداره ها و ...

negintabkh

تولید و عرضه تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای رستوران ها، فست فودها، فودکورت ها، کترینگ، هتل، بیمارستان، مدارس، اداره ها و ...

معرفی یخساز صنعتی

آشنایی با انواع یخساز صنعتی

یخساز صنعتی به دستگاهی اطلاق می شود که برای تولید یخ مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از دستگاه ها مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی محسوب می شوند. آنها قابلیت این را دارند که یخ را در حجم زیاد و البته شکل های مختلف تولید کنند. برای خرید این نوع از دستگاه ها، مراکز معتبر را هدف قرار دهید تا بتوانید از کیفیت و کارایی آنها مطمئن شوید. در بازار برندهای مختلفی از دستگاه های یخساز صنعتی موجود است و هر کدام کارایی خاص خود را دارند. به طور کلی همه ی یخسازهای صنعتی در 4 دسته ی کلی طبقه بندی می شوند که شامل موارد زیر هستند:

1-     یخساز قالبی

2-     یخساز حبه ای

3-     یخساز  پولکی

4-     یخساز پودری

 هر یک از این دستگاه ها، یخ را با اشکال مختلف تولید می کنند. به عنوان مثال یخساز قالبی قادر به تولید یخ در قالب های بزرگ می باشد. از یخسازهای حبه ای به عنوان یخسازهای رستورانی نیز یاد می شود. یخ ساز پولکی یخ را به صورت پولکی تولید می کند که برای پوشش ماهی ها مورد استفاده قرار می گیرد. یخ سازهای پودری نیز برای تولید یخ پودر به منظور سرد نگه داشتن انواع نوشیدنی ها و آب میوه ها به کار می رود. متناسب با نیاز موجود می توانید این نوع از یخ سازهای صنعتی را سفارش دهید.

  مزیت استفاده از آنها

دستگاه یخساز صنعتی مزایای و ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد. به همین دلیل فروش این نوع از دستگاه ها از توجه بالایی برخوردار است. از اصلی ترین مزیت استفاده از یخسازهای صنعتی می توان موارد زیر را نام برد:

·      کم مصرف بودن

·      دسترسی راحت به یخ های تولید شده

·      عایق بودن

·      استاندارد بودن

·      داشتن بهره وری بالا

·      حمل و نقل آسان و البته بی دردسر

·      داشتن قدرت بالا

·      برخورداری از قیمت مناسب

·      مقرون به صرفه

·      مصرف انرژی پایین

·      ضد زنگ

·      ضد ضربه

·      ضد خراش بودن

·      ضد خوردگی بودن

·      داشتن گارانتی

در صورتی می توانید از همه ی مزایای یاد شده برای این نوع از دستگاه ها به خوبی بهره مند شوید که مراکز شناخته شده را برای سفارش آنها در اولویت قرار دهید.

خرید یخساز صنعتی و قیمت آن

در وبسایت  نگین طبخ خاورمیانه  امکان خرید بهترین یخساز های صنعتی را به صورت آنلاین برای شما فعال کرده ایم تا در هر جای کشور که هستید بتوانید به راحتی ثبت سفارش خود را نهایی کنید.  هلدینگ نگین طبخ خاورمیانه تولید و عرضه کننده بهترین یخساز های صنعتی با بهترین و پیشرفته ترین ماشین آلات ساخت تجهیزات صنعتی می باشد و همچنین وارد کننده یخسازهای صنعتی از معتبر ترین تولید کننده گان جهانی با گارنتی اصالت کالا می باشد. به منظور استعلام قیمت انواع یخساز های صنعتی و یخساز حبه ای نیز می توانید با ما در تماس باشید، یا به بخش فروش این محصول در وب سایت ما مراجعه کنید. اطلاعات کامل در مورد مشخصات، ظرفیت و قابلیت این نوع از دستگاه ها درج شده است. در صورت داشتن هرگونه سوال و نیاز به راهنمایی بیشتر برای آشنایی با یخسازهای صنعتی با ما در تماس باشید. کارشناسان بخش فروش ما توضیحات لازم برای سفارش این دستگاه را در اختیار شما قرار خواهند داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد